tisdag 26 augusti 2008

Vad händer sen?

Jag hade en dialog:
Någon: Rolig idé, men vad händer sen, när alla fått sina grejer?
Ola: Sen får man väl diskutera vad som bytts
Ola: Och jag tänkte försöka få lite press då jag presenterar alla 20 grejena här på siten.
Ola: Och sen gör man väl ett till byte, och ett till, det är ju det som händer hemma, närmast stjärterummet som ska vara det centrala, dvs bytena, arbetet fram till dem, och det de resulterar i.
Någon: Det man vill höra:
Någon: "utställning"
Någon: "bok"
Ola: Jamen, det är ju dit man siktar.
Någon: "pr-utskick"
Ola: Men jag sa ju just det.
Någon: Jag tänker stort.
Ola: Precis
Ola: Bra feedback, ska genast skriva om det på bloggen.

Och denne någon hade ju en bra poäng, att det är kul om det blir ngt mer, men jag ser det nog som en extra grej. Att det inte kan eller ska vara drivkraften. Fast det är klart. Får det vingar så är jag gärna med och flyger.

Inga kommentarer: