tisdag 19 augusti 2008

#10 Anneli Olander



1. Vad heter du?
Anneli Olander

2. Ålder?
27

3. Kön?
Kvinna

4. Varifrån är du?
Storfors, Mariefred, Stockholm, Västerås, Newcastle Australien, Katrineholm och nu bor jag i Åre

5. Hemsida?
www.anneliolander.com

6. Uttryckt lite lurigt, vad funderar du på att bidra med?
Mmmm tyckte du att du va smart va? ;) Men ok, jag funderar på små vattenfärgsbilder med nån kul/fin text på, eller om jag orkar tova nåt fint kuvert o stoppa i ett av mina prints... beror lite på hur mycket tid jag har att leka med i höst.

7. Vilka är dina favorituttryckssätt?
Jag är mångsysslare så jag älskar vattenfärg och flytande bläck, men även akryl och att arbeta med text. Bild och text ihop, nästan som serier, är också grymt kul :)

8. Vad har du för förväntningar på det du kommer att få?
Ganska höga förväntningar, jag förstår allt är ideellt på sätt o vis även om vi får presenter sen, men också det där med tiden... Men jag tror jag kommer känna mig nöjd med en god del.
Om jag får önska lite, så skulle jag vilja ha någon som är bra på keramik eller något annat 3D också, så man inte får 19 fina tavlor utan har lite spännvidd på godsakerna :) Muahaha!

Inga kommentarer: