tisdag 29 juli 2008

#6 Hanna Isabella Närhi



1. Vad heter du?
-Hanna Isabella Närhi

2. Ålder?
-18

3. Kön?
-Kvinna

4. Varifrån är du?
-Kalmar

5. Hemsida?
-hannaisabella.com

6. Uttryckt lite lurigt, vad funderar du på att bidra med?
-Jag vill göra något pyssligt. Inte bara för mig utan för de som kommer få det skickat till sig.

7. Vilka är dina favorituttryckssätt?
-Fotografi och målning. Jag vet inte om det är ett uttryckssätt, men jag gillar att uttrycka mig digitalt. Jag gillar hela grejen med att man kan ångra precis vad som helst utan att förstöra pappret eller slösa färg när man gör det digitalt. Man kan göra ett enkelt foto eller en skiss till ett mästerverk. Det finns så mycket man kan göra!

8. Vad har du för förväntningar på det du kommer att få?
-Jag förväntar mig något roligt. Det kvittar vad det är och hur det ser ut, jag blir glad av att bara få något. Och när det dessutom är i begränsad upplaga så blir det ännu mer spännande.

Inga kommentarer: