lördag 19 juli 2008

när kör vi? m.m

Lite punktformat sammafattning nedan:
¤ Hoppas på att ha de 20 utsedda och utvalda och uppletade innan 15 Aug.
¤ Alla deltagare kommer ett presenteras här löpande.
¤ Planen är att alla skickar sina alster till varandra den 1 Oktober.
¤ Alla alster kommer även visas här på den här sajten så besökare kan se.
¤ Om det är så spännande och intressant som jag tror, så kommer dessa utbyten att göra lite då och då.
¤ Alla betalar själva frakten på vad det kostar att skicka sina alster till de andra, men får ju å andra sidan tillbaka det då de får paket från alla andra.
¤ Vad händer om någon går med och sen inte skickar något, utan bara tar emot? Ja, skulle någon vara så fräck/slö, så känner jag att det får bli deras problem, hela världen går iallafall inte under för mig ifall jag bara får 18 saker skickade till mig istället för 19. Men det måste kännas jobbigt för den som lurat de andra och får saker skickade till sig som läggs på hög som ett växande samvete.
¤ Ställ frågor så försöker jag svara. .

Inga kommentarer: