lördag 19 juli 2008

#1 Ola Wikström



1. Vad heter du?

-Ola Wikström
2. Ålder?
-33år
3. Kön?
-Man
4. Varifrån är du?
-Färingsö
5. Hemsida?
-jagvilltillaruba.blogspot.com
6. Uttryckt lite lurigt, vad funderar du på att bidra med?
-jag har nog redan bestämt mig, men är lite osäker kring vissa detaljer, exempelvis om jag ska fälla in ädelstenar eller inte, eller vilken bakgrund jag kommer att försöka mig på , eller exakt hur bra grej det blir.
7. Vilka är dina favorituttryckssätt?
-måla, skriva, baka, klistra, bygga, skapa. det finns rätt många sätt. men jag är usel på att göra lampskärmar i ståltråd.
8. Vad har du för förväntningar på det du kommer att få?
-jag tror jag kommer att få en uppsjö av ypperliga saker, känns så utifrån de som kommer att ansluta sig, jag tror det här blir perfekt.

Inga kommentarer: